Friday, November 25, 2011

Tq CELCOM

1. Alhamdulillah, berkat kesabaran aku membayar bil celcom beberapa tahun yang lepas, hari ini akhirnya terbalas. Celcom menghadiahkan RM5000.00 Voucher (aku pilih Metrojaya) utk shopping sakan!! Kalau lah boleh aku nak beli 2-3 air-cond sbb cuaca sgt panas kebelakangan ini.

2. Jangan tanya macam mana aku menang pertandingan ini. Nama pertandingan ini (Talk A Thon-Call and Shopping) pun aku hanya tahu selepas aku menang. Memang style cara aku menang kali ni. Soalan yg ditanya mmg agak mencabar. Tunggulah, mana tau 1-2 hari ini telefon kamu yg berbunyi. Jawablah dgn yakin dan adil.

3. Okay lahh ...sapa yg ade cadangan Metrojaya mana aku patut pergi, apa patut aku beli... sila beritahu. Aku ni org kampung, Xpenah pulak shopping tempat2 mcm nie. Nasib baik aku Xpilih Giant sbg hadiah. Mau penuh rumah aku dgn barang-barang dapur.

4. Hari ni mak and adik2 aku akan touch down selepas seminggu di Jakarta-Bandung-Medan. Maybe nk bg sikit pada mereka nanti.

* Syarikat telekomunikasi lain patut contohi Celcom ni. Bukan asik nak untung jerr. Sesekali kena ada sifat memberi ...




Akmal Adanan
Celcom Melaka Branch 1226 hrs

No comments: