Tuesday, July 31, 2012

Bertugas ...

Sedang menyampaikan ceramah secara serious di hadapan audience.

1. Bulan Jun lepas, to be exact 26th-28th Jun ...aku sibuk menguruskan satu international conference di Holiday Inn, Melaka.

2. Aku bukan orang penting pun, orang biasa jer ..aku jaga bahagian floor operation, jaga perjalanan majlis dan bertanggungjawab menjaga audio (lagu, montage dsbnya). Nampak macam senang, tp sebenarnya tidak semudah yg dijangka.

3. Aku ingat takde pernah orang buat, bila emcee announce ..."Our event will be started with Malaysia National Anthem - Negaraku". Aku dengan bangganya tekan button play, tp oleh kerana lupa nak off iTunes, lagu kegemaran aku nyanyian Juliana Banos pulak keluar ...

4. Jahanam ....

5. Panik aku dibuatnya ...cisss, nasib sempat aku matikan lagu itu secepat mungkin. Mat salleh pun aku perasan pandang-pandang muka aku. Aduhhhh ....seriously aku gelabah masa tu.

6. Aku harap kawan-kawan jangan ulangi perkara ini di masa akan datang ...



Akmal Adanan
0137793993

3 comments:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

29Salam Sir Akmal,

Waduhhh Juliana Banos terusss.. ehhehe.. memang bakal diingat sampai bebila kenangan tu =D

lama x jumpa Sir =)

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

Salam ...Shahrol .....apa kabar ...tu laaa pandai sgt kan
Harap ko sentiasa sihat menjalani ibadah ramadhan ekekekeke

Tq for dropping comments here

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Wslm Sir Akmal,

Dalam blog je lah kita bertemu.. nak face to face, agak payah skang.. ehhehe

U too Sir, moga ramadhan kali ini diterima oleh Allah... =)