Thursday, September 29, 2011

Hazreeq + Maznah


1. Saat aku mula menulis post ni ..dah 4 jam aku berada di depan laptop tanpa sebarang pergerakan ...loser sungguh aku kebelakangan ini. Semua kerja tak berjalan lancar. Somehow kepala hotak aku ni berserabut sama seperti keadaan rumput yang panjang di luar rumah aku. (tapi sekarang baru je potong.. siap kena charged RM40.00) ...oklah tu sapa suruh duduk corner lot.

2. Semalam students yg duduk row rumah aku ni komplen mereka tersesat sampai lorong belakang taman. "Sir ..Kiteorg dah tersesat tak ingat lorong umah kita sbb tgk rumah sir dah takde rumput panjang lg dah ..." Kesal sungguh bunyi komplennya ..Aku faham, bila landmark kita hilang kita akan sama hilang arah. Bangga juga aku selama ini rumah ku jadi landmark ramai penduduk taman di sini.




3. Sebenarnya bukan cerita ni yang aku nak share dengan kamu semua ...Seperti yg dijanjikan aku share sikit gambar-gambar lama yang pernah aku ambil dan tersimpan dalam hard disk ...Seriously, kalau gambar-gambar ni aku umpamakan seperti duit pelaburan, byk faedah yang dah aku dapat ... ada banyak lagi tak sempat aku uruskan ...

4. Makin lama makin byk merepek ..adios ... jumpa di lain post




*** Credit utk Rahmat Ali (FB) atas kepercayaan aku shoot gambar2 mereka ***





Akmal Adanan
0137793993

No comments: